BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 25, 2008

pembuka kata

assalaumalaikum warga die eng....

ni abe punye idea laa nie... penat aku nak create blog... pasni kalau takde yg update blog ni aku belasah sorang aku dh bagi login name ngan password kat korang. kalau takde yg update blog ni. aku lupuskan blog nie lam dunia cyber hahahahaha........

oleh sebab kita org ni terlalu byk xtvt so aku buat laa 1 blog utk die eng club....
kalau ader xtvt kita same2 update k....

die eng club terdiri daripada

topoi---chief sepanjang zaman
mie---- org kanan kanan topoi sepanjang zaman. hahaha
abe---- tau bagi adie je tapi tak nak organize
khairul nizal---pebantu mie dan topoi

org2 bawahan yg ikut jerrrr ape kita org nak buat:
mirul
napis
shamsul
omm
nurnam
reza
hermawan
rusdi
din
zul
rully
aza
nurul
amir azizi @ abg ipar
kak ta
kamal---yg tak pernah join tapi selalu support
firdaus--- geng baru

bagi x x die eng
jawa
fairuzzz apek
nizam(mawi)
joe
jaapar
amir grinding
maliki
wakdol
lala
lela
megat
asri
ina
wani
ana
ida
aida
dorang yg x ni kita org invite bila ader xtvt baru laa huru hara keadaan. hahaha

kalau korang dah baca komen jgn tak komen. bila dh komen letak id skali nanti tak tau sape yg komen

sekian




8 comments:

dieengclub said...

testing

Anonymous said...

camner ok tak aku buat blog kita nie

dieengclub said...

salam....

petama sekali... nak ucapkan ribuan terima kasih kepada saudara suhaimi akak cimio yg bukak blog nie..
kita patut hargai segala usaha dan penant lelah cakap .
soooo apa lagiii sumbangan kalian dalam blog ini dialu alukan. x kira la yg masih ada dalam die eng atau pun dah jadi x..

mapap said...

MMmm..tahniah korang semua dh ade blog sendiri..masa aku kt sana dulu habukpon tarak..kerjo,kerjo,kerjo..
nanti kalau ade xtvt jgn lupa ajak aku jion sekali..tp kena kasi tau awal2 la..senang plan job

mapap said...
This comment has been removed by the author.
mapap said...

MMM..godd boy

AM J said...

hoi korg, aku x reti la nk wt camne ni

Anonymous said...

cayala semuo krane support blog ni majula die utk yap......yeeeeeee