BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 26, 2008

kalian semua.....

niiee kira turn aku lak nak coret cita dalam blog nie.

seeingat aku xtvt yg mula mula sekali bejaya laksana... g ulu yam gak tp x ingat la tauh berapa..tu yg oganise abg jo... (dah berhenti buat bisness) kira sucess la jugak masa tu..



lepas pada tu g sungai congkak.... jo jugak organise... lala ... sebagai pembantu... dah zul mv sebagai peneraju utama... aku sebagai tukang makan jekk.

pada hari shamsul kawin(tahun gajah kot) die eng buat g p.d.. lepas g umah shamsul kat gemencih , geng geng die bergegas ke pd .(soryy la sul... gambo x dek dalam simpanan )
die eng g dua hari 1 malam jek.. lepak kat angkasa resort jek..ramai jugak yg turut serta.. time n iee aku ,cakap & amir organise. aduhhh macam org spestik.. dapat dok hotel!( gambo x dek jugak)

tahun 2006 ( 1 mei) fmly day kat cherating.. lepak kat hotel legend..yg niee 3 hr 2 malam.. ramai gak yg pg









kira masa tu yg dah kawin dan yg bujang g sama..bujang lelaki 2 bilik ... bujang pompuan 1 bilk.. &yg dah kawin.. 1 bilik setiap pasangan... (yg blm kawin x leh tinggal sebilik) bertolak dari omron 8pg.... berhenti semayang jumaat dah nak sampai kuantan...dalam kul 2 lebih kita org sampai kat cherating..
ptg hari pertama.... aktivii bebas... cuma mandi kolam (acara terjun tiruk)
masa nie ada dalam group kami yg hampir lemas .... (nasib baik x jd apa apa)
malam apa lagi layan main snooker n karoke jekkk tu pun tgk org
terkinjal kinjal.





pg hr 2 ....
aku ambil part tugas .... g beli brg brg ngan cakap.. ju... dollah ... nak buat bbq..malam nanti... preparation semua buat dekat umah lela ( kat kemaman) dalam kul 3 ptg jugak la siap semua kerja...
pukul 5 ptg ada game pulak...aku rasa budak yg incharge game pening kepala dgn bebudak niee

yg org larang buat kau org g buat... yg org suruh buat kau x buat" lantak ko org...





bahgi kepada 3 kumpulan...acara selipar gergasi,









tiup belon.. sakitt jiwa...


dan yg last sekali main kepit batang paip...


lepas tu main vollyball.. adduhh meriahhh ...

malam acara bbq .. kita org arrange sendiri.. hotel hanya sedia kan kelengkapan.










hr ke 3 dah nak balik la..

sebelumbalik semua melawat kuala kemaman .. pg beli kerepok lekor n ikan masin..





















selamat tinggal cherating.....................





6 comments:

Anonymous said...

aku betul kan sikit ko punye coretan topoi sebab byk sgt ruang kosong kat bawah... permulaan yg bagus sila tambah lagi next xtvt... bace pon tak boring..ketawa pun ader bila kenang2 kan balik----from cimoi(mie)

Anonymous said...

xkan ckit je cite,pjg la lg br syok bace n byk kn lg gmbor br mnarik......(bdl 7251)

Anonymous said...

cayala tp nape ckit sgt citeye bnyk kn la lg, smpai loya tekak duat ye.kalu lg gmbor 2 bnyk lg lg bgus.......(bdl 7251)

Anonymous said...

bgus 2.kalu bole bnyk cite la smpai loya tekak d uat ye....

mapap said...

MMmm..tahniah korang dh ada kemajuan(blog sendiri).masa aku dulu..hampah pon tarak..kerjo,kerjo,kerjo je..
nanti kalau ade plan baiknyee jangan lupa ajak aku

dieengclub said...

zalt aku kalau ingat cemua cita aku dah tulis... tp x ingat la...
kalau boleh setiap dialog pun aku nak tulis jugak..