BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 6, 2009

Riki Cherating

hari jumaat pertama lam tahun baru lepas aku ngan topoi g riki kat cherating. projek untuk die engineering family day yg akan bergabung ngan jawa nye tempat keje apcos electrode... so gambo kat bawah ni sanctuary resort... package nye menarik gak complete package harga kira puas hati laaa



yg ni kolam resort. boleh tahan laaa besar kolam ni. dan kat sini laa nanti kita akan buat BBQ dinner siap ngan karaoke. tapi aku plan mase dinner BBQ ni aku akan buat lucky draw ngan penyampaian hadiah. BBQ dinner ni pada mlm kedua kita kat sana. gamba sebelah tu bilik tido apartment nanti setiap apartment ade yg 3 bilik ader yg 2 bilik. so aku ambik yg 3 bilik nye. setiap bilk ader bilik air siap ngan tab..



pic yg nie jugak salah 1 bilik yg ader lam apartment tak ader jugak bilik yg 2 katil. sebelah tu ruang tamu dalam apartment. gambo dapur aku lupe nak ambik lak.. sori ek...



pic ni tempat mkn tghari, sarapan dan dinner pada mlm pertama.... tapi aku mungkin request sarapan hari last kat tepi kolam sebab aku nak guna PA sistem... hehehe.. nak buat closing.


package nye..... rm230 setiap seorang dewasa

kanak2 umo 5~12 thn ---rm90 sorang.

package merangkumi:-

1-penginapan 3 hari 2 mlm

2-dinner 1 kali

3-BBQ dinner 1 kali

4- sarapan 2 kali

5-makan tengahari 1 kali

6- game telemath 5 game

7- set PA sistem dan karaoke

8-hadiah

9-lacky draw

10-t-shirt



5 comments:

Anonymous said...

jawa tolong repply cepat sikit..
coz nak lock reservation.

Anonymous said...

test

Anonymous said...

test

cikhajar said...

oo kt sini da penah pg...masa family day felda.. erkk 3 tahun yg lampau.. ke 4 tahun yg lampau..

Anonymous said...

apa komen cikhajar..? ada umm x tempat nie...?