BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 7, 2009

Hello Kaki Pancing & Kaki Santai ( Gamber coral fishing resort)

Pandangan dari Marina cove.. Appt yang mat Topoi tanya aku ari tu..Aku tak ada masa nak p reki port nie..so aku hanya paste n copy dari member kakipancing.net untuk membakar semangat korang p sini.
Pandangan dari atas marina cove.yang kat depan tu marina waterpark tempat anak2 Abe dgn Topoi mandi/main sambil tunggu hasil dari kakipancing pulang.

Depan tu gamber lagun tempat Coral fishing Chalet.Tak berapa indah sangat almaklumlah dalam proses siap.

Chalet Coral Fishing Resort..kete korang semua boleh port sampai tepi chalet..Kalau tak cukup bayar chalet boleh tido dalam kete masing2 (utk mat buget).
Jeti port mancing bagi setiap satu chalet..nie gamber masa time air surut.kat area batu tepi tak boleh mandi..dalam gila bukan cam kat tepi pantai..nie tengah laut. Aku penah tengok masa pagi aku mancing kat sini ikan baracuda kejar anak2 ikan buat sarapan tepi jeti nie.
Boleh pilih nak mancing dalam kawasan lagun atau terus ke laut..mana-mana pun ada ikan..
Pandangan dari jauh port mancing coral fishing..time air surut

Hasil hari pertama dr member kakipancing.net..test port.Dapat anak pari takyah tangkap gambar ramai2..memadai dengan gambar ikan tu je..hehe

Sape-sape yang malas nak mancing boleh try main golf kat belakang chalet..tapi bola masuk ke tengah lagun la.

Port belakang chalet pon boleh parking kete korang.

Kalau pakai umpan anak ulat pasir @ umpun-umpun nie la hasil nya..rancak nakkan ikan daun.. nie ikan laut bukan sungai.


Kalau nak dapat yang besar kene pakai umpan hidup..selalu p sini pakai udang hidup @ isi ikan segar.Ok kat sini je dulu jumpa lagi member semua..


dari aku....mapapx

1 comments:

mysterius-girl said...

BESTNYE NENGOK IKAN:((GORENG PON SODAP TU... WAKKAKAKAKKA